tel.: 01-2573-256, 051-655-500, 031-235-200
email: tersus@siol.net
Pogoji poslovanja spletne trgovine Tersus - elektricno-ogrevanje.si
Pogoji poslovanja
Elektricno-ogrevanje.si je spletna trgovina podjetja Tersus d.o.o.. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so po večini na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnim popustom in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.
Kontakt
Za kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, pri oddaji naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: tersus@siol.net
Cene
Redna cena označena ob artiklu, je cena za posamičen artikel v naših spletni poslovalnici. Vse cene so z 22% DDV. Cene klimatskih naprav ali toplotnih črpalk z osnovno montažo so z 9,5% DDV. Znižana davčna stopnja ( 9.5 %) velja le, če je naročnik fizična oseba z uporabno površino stanovanja ali hiše manj kot 120m2 oz. 250m2, po 2. točki 41. člena ZDDV-1.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.
Akcijska cena velja samo za artikel, ki je naveden v akciji. Če ima stranka s tem težave, smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa.
Prijava
V spletno trgovino elektricno-ogrevanje.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine elektricno-ogrevanje.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Postopek oddaje spletnega naročila
1.oddajo naročila pričnete s klikom na gumb V košarico
2.v kolikor želite zaključiti nakup, kliknite zaključi nakup v nasprotnem pa gumb Nadaljuj z nakupovanjem
3.v preglednici nakupov, lahko spreminjate ali brišete naročila
4.s klikom zaključi nakup se odpre obrazec za kontaktne podatke, način in naslov dostave
5.v kolikor še niste prijavljeni, lahko to storite preko vnosa in potrditve gesla
6.po vnosu podatkov kliknte zaključi naročilo
7.v roku nekaj minut bo na vpisani e-mail prispela potrditev in opis naročila
Naročila je možno oddati tudi:
•preko telefona 080 11 05, od ponedeljka do petka med 8 00 in 16 00 uro
•preko e-mail-a : tersus@siol.net, kjer opišete potrebne kontaktne podatke, artikle s količinami in naslov za dostavo
Preklic naročila
Naročilo lahko prekličete prekoobvestila poslanega na e-mail: tersus@siol.net
Naročanje
Tersus d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.
Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
• bistvene značilnosti blaga
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
• pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Po določbi 43.d. člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljana) ali na kontaktni e-naslov tersus@siol.net.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Vrnjenih pošiljk s plačilom z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.
Obrazec za odstop od pogodbe nakupa artiklov je na voljo TU
Stvarna napaka
Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
•artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
•artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
•artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
•je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Plačilo, davčno potrjevanje računov
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno
Vklopi razum, zahtevaj račun
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene na ponudbi veljajo 8 dni.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja Tersus d.o.o.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete.
• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
• pošiljatelj mora biti jasno razviden
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne
• željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo ( OEEO)
Izjavljamo da imamo v skladu z Uredbo o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo urejen prenos obveznosti ravnanja s pooblaščeno družbo ( Zeos d.o.o.)
»Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.«
REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Tersus d.o.o., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte tersus@siol.net, ali pa nam pišite po pošti na naslov:
Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani
ID za DDV: SI67679501
Transakcijski račun: SI56 03105-1000-338-254 (SKB d.d.)
Telefon: 01 2573 256
E-pošta: tersus@siol.net
Reševanje morebitnih sporov s podjetjem je na izvensodni način možen na podlagi Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov
Povezavo do Evropske spletne strani za reševanje sporov najdete na tej povezavi
Pomoč za potrošnike se nahaja na povezavi ( SLO)
Politika zasebnosti
POLITIKA ZASEBNOSTI: V podjetju Tersus d.o.o. tržimo produkte za katere verjamemo da bodo v največji meri zadostile uporabniku, tako v kvaliteti kot tudi uporabniški izkušnji.
PREDSTAVITEV UPRAVLJALCA: V podjetju Tersus d.o.o. se zavedamo, da je v današnji družbi pravica do zasebnosti ena izmed najpomembnejših človekovih pravic. Prizadevamo si v največji meri zagotavljati zasebnost naših strank, zato z osebnimi podatki ravnamo odgovorno in v skladu z v Republiki Sloveniji veljavnimi predpisi ter internimi splošnimi pogoji. Dostop do osebnih podatkov naših strank je dovoljen pooblaščenim zaposlenim v obsegu, ki je nujno potreben za nemoteno izvajanje delovnih procesov ter popolni zagotovitvi vseh naših storitev, izpolnjevanju pravic in obveznosti iz sklenjenih pogodbenih razmerji s stranko.
POOBLAŠČENA OSEBA ZA VARSTVO OSEBNIH PODATKOV: Podjetje Tersus d.o.o. ima med svojimi zaposlenimi osebo pooblaščeno za varstvo osebnih podatkov, ki je dosegljiva po elektronski pošti na naslovu tersus@siol.net oz. navadni pošti na naslov Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani. Posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, lahko s pooblaščeno osebo za varstvo podatkov sami stopijo v stik glede vseh vprašanj, povezanih z obdelavo njihovih osebnih podatkov in uresničevanjem njihovih pravic na podlagi veljavnih predpisov, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
NAMENI OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV: V podjetju Tersus d.o.o. upravljamo z osebnimi podatki strank z naslednjimi nameni oziroma potrebami:
Priprava ponudb za izvedbo
Priprava informativnih izračunov za kasnejšo izvedbo
Registracija računa in oddajanje naročil v spletni trgovini elektricno-ogrevanje.si
Izdaja računov po opravljenih storitvah
Za namene neposrednega trženja
PRAVICE POSAMEZNIKOV: Vsak posameznik lahko s pomočjo spletne aplikacije ali s pisno zahtevo poslano na naslov: Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani, zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave ali izbris osebnih podatkov, ugovarja obdelavi podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim ter zahteva prenos podatkov. Posameznik lahko dane privolitve v obdelavo osebnih kadarkoli trajno ali začasno, v celoti ali delno prekliče s pisno zahtevo, poslano na naslov: Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani ali s pomočjo spletne aplikacije na spletnem naslovu www.elektricno-ogrevanje.si . Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica. Posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS, če meni, da se njegovi osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
ROKI HRAMBE OSEBNIH PODATKOV: Podjetje Tersus d.o.o. bo obdelovalo osebne podatke v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za dosego zasledovanega cilja, če so pridobljeni na podlagi privolitve, pa do preklica. Osebne podatke tako obdeluje do izpolnitve namena oziroma v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe, razen v primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom. V slednjih primerih Tersus d.o.o. podatke hrani v skladu z zakonsko zapovedjo.